Alla inlägg den 18 februari 2011

Av fru-mamma-bonusmamma - 18 februari 2011 08:08

Alltså...finns det ngt bättre än handväskor?

Det finns ngn som passar alla !

Förr hade jag en uppsjö av väskor...köpte en i månaden, en för alla tillfällen och outfits :)

Idag då jag är flerarnsmamma och har fullt upp så har parken krympt. Nästan alla mina väskor har jag hunnt ha om och om igen i långa perioer så at de flesta är slitna och nötta.

Men nu finns det inga väskor somjag gillar? Eller som passar mig....

Jag kanske har blivit gammal..

Idag ska jag iaf leta vidare efter en ny snygg kompanjon att krama om...önska mig lycka till.....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sådärja.....har funderat länge på att prova på det där med att blogga. Så nu kör vi.....det kommer nog att vara mest om mitt dagliga liv o livets alla möjliga o omöjliga situationer :) därför är jag anonym för att skydda våra barn.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

fru-mamma-bonusmamma


Ovido - Quiz & Flashcards